Halloween 19 okt '24

De Halloween belevingstocht bij de Esdoornschool - Een griezelig leuk event voor ouders en kinderen!

We schrijven 1924. Het is koud, donker en stil in Hombeek. Niemand loopt op straat. De mensen zitten bij hun warme kachels, achter gesloten deuren met wintersokken aan hun voeten en hun kat op schoot. Maar niet heel Hombeek zit braaf en rustig binnen. Op één plaats in het dorp bruist het van leven en bedrijvigheid. In het Maple Hotel wordt alles in gereedheid gebracht voor een sprookjesachtig feest…

Ben jij dapper genoeg om het mysterie te ontrafelen? Lees het verhaal waarrond deze editie draait.

👻 Belevingstocht met vertelstanden: We introduceren een vernieuwd concept: één gezamenlijke wandeling voor alle kinderen en ouders. Daarbij heb je de vrijheid om zelf het startuur te kiezen. Onze tocht is zorgvuldig samengesteld om zowel jongere als oudere kinderen te betoveren. Laat je meeslepen door spannende verhalen en ervaar de Halloween-sfeer als nooit tevoren.

👨‍👩‍👧‍👦 Gezellig samenzijn: Na de belevingstocht kun je op de speelplaats ontspannen en genieten van verfrissende of warme drankjes en smakelijke snacks. Ontmoet andere ouders en leerkrachten en praat gezellig bij terwijl de kinderen plezier hebben.

🧛‍♂️ Kom verkleed! We moedigen ouders en kinderen aan om zich te verkleden in de meest fantastische en angstaanjagende kostuums om helemaal op te gaan in de Halloween-sfeer.

Praktisch:

• Wanneer: zaterdag 19 oktober 2024. De eerste wandeling vertrekt om 17u, de laatste om 20u. Een wandeling met vijf vertelstanden duurt ongeveer anderhalf uur
  • Waar: ingang via de busparking Zemstseweg
  • Start belevingstocht: verzamelen op het weggetje aan het Speelbos. Tip: draag stevig schoeisel voor tijdens de wandeling.
  • Inschrijven: de deadline om in te schrijven is maandag 14 oktober 2024. Zowel ouders als kinderen moeten zich inschrijven.
  • De opbrengsten gaan integraal naar de school

Schrijf je nu in en ontdek de geheimen van het Maple Hotel… als je durft!